hos majiii

är hemma hos fina maja dosthe :D
JÄÄÄTTELÄNGE SEN!

Vi har varit på Kulturama! Vi gick runt och typ whinade hela tiden över att vi vill gå nian en gång till. Alltså, jag saknar verkligen Kultruama!!! Inte liksom sådär att jag hellre är där än på STEG, men fortfarande. Vi typ stod utanför klassrummet (det är glasväggar) och kollade in och ba "åååh kommer du ihåg när Linus (vår förra lärare) alltid satt på bänkarna och spelade gitarr och sjöng för oss när vi inte hade något att göra" ÅÅÅH

Hur som helst. Vi ska äta middag nu sen ska jag hem till pappa!

Vi hörs senare ikväll eller så bloggar jag i morgon.

BTW, undersvikstjejerna kommer i morgon! MYYYYS


jag och maja, balen -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0