I know I will be there at the end of the day

Hoppas ni uppskattar att jag lägger upp lite videoinlägg till och från. Känns SÅÅ mycket roligare att göra det, för jag själv som läsare av andra bloggar tycker det är mycket roligare med videoinlägg lite då och då. Då får även ni som aldrig träffat mig en lite bättre bild av hur jag är.

Nu har jag färgat håret klart och det blev fint :) Bild kommer i morgon för jag har inte pallat fixa det nu och jag vill ju att ni ska få ett bra "första intryck" eller vad jag ska kalla det.

Nu hade jag tänkt kolla på New moon för trettionde(?) gången. Den kan helt enkelt inte ses för många gånger :)

Vi hörs i morgon! Då ska jag vara med Emma, ska föreslå bio.
puss


världens bästa sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0