school

HEEEJ. Jag är i skolan, fyfansiken vad jag hatar att min dator har kraschat. Pallar verkligen inte att jag måste skriva mitt hemarbete i skolan nu, det suger!

Mamma och Hasse kommer hem från Brasilien på tisdag. SEX DAGAR! Längtar så mycket. Ska bli skönt att få slippa laga middag, köpa mat och tvätta... Dessutom så plockar ju undan Måns saker också, i och med att han är nyopererad i axeln. Tycker dom kan komma hem idag till och med!

Jag och Sanna hade mysigt igår :) Vi såg PH när vi kom hem sen la vi oss i min säng. Hon slockna efter 45 min så jag satte på SATC-filmen och försökte somna... gick inte. Somnade vid tre. Är trött nu. Skit.

Nu ska jag kolla facebook lite, sen börjar engelskan kvart i 1
Vi hörs senare/i morgon. sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0