shorty's like a melody in my head

hej på er :) igen...
sitter och snackar med floppan på msn, han är i sälen. Han och hans polare oscar har tappat bort sina liftkort, väldigt tragiskt alltså, heheheheh *skadeglädje*

Idag ska jag vara med Lina... Ringde henne kl 12 men hon svarade inte och sedan dess har jag inte tittat till mobilen så i guess att hon har hört av sig. Dumma mig, hehe. Ska lämna datorn nu och gå upp och hämta min mobil och ringa henne, and i better do it fast.

Om jag träffar henne så åker jag alltså in till Söder, mycket härligt. Men ärligt talat så vet jag inte om jag orkar, för jag måste faktiskt börja packa redan nu. Kommer inte ha tid i morgon för då ska jag vara med min barndomsvän Matilda och på torsdag ska jag äntligen äntligen ÄNTLIGEN få träffa sara!!

så ja, ringa lina och packa då!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0