skolan

Sitter i skolan och börjar om 10 min. Kommer ha naturkunskap = prov om rymden, marken, luften och vetenskap. SÅ TRÅKIGT! har inte pluggat, "satsar" på ig så jag kan göra omprov. Kanske skrev det igår? (mitt minne har försvunnit)

Vet ni vad? Jag har kommit fram till en jobbig sak... alltså.. jag ska lämna tillbaka skorna!! Får ångest av tanken men jag behöver pengarna mer än skorna, suger ju! Jag vet att jag får lön/studiebidrag snart men jag behöver ändå pengarna... Är så van vid att alltid ha typ 1000 kr över varenda månad nu och tanken av att jag inte kommer ha det om jag inte lämnar tillbaka skorna är läskig :'( haha! Så skorna ska tillbaka i morgon, men jag lär ju köpa dom igen, senare.

Nu har jag 5 sidor kvar i Breaking dawn
försöker att inte läsa ut den, vill inte att allt ska ta slut!
Vilket jobbigt liv jag har(?!?!) hahah

Nu ska jag sticka! Vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0