snowboooooooard

Hej på er!
idag har jag rensat mina garderober, känner mig stolt faktiskt. Fick ihop tre stora påsar med kläder jag inte vill ha kvar, asbra! Känns bra att äntligen ha fått det gjort. Superstädat i dom nu :D

i alla fall.. Sen har jag snackat med kajsiii idag också. Vi planerade vår snowboardweekend lite, ska bli så himla nice. Vi bästämde oss också för att sticka till Flottsbro och åka lite på lördag också, såååååååå skönt. Längtar efter att få åka bräda alltså, finns inte så många saker som är bättre en det.

Nu ska jag typ sätta igång harry potter och chilla.

ÅÅH, måste bara säga att jag ställde klockan idag för att jag inte ska sova så länge.. Den ringde kvart i tolv, så tänkte jag att jag kunde ligga kvar till kl tolv men självklart somnar jag om och vaknar typ 1,5 timme senare. Ikväll ska jag lägga mig tidigt för i morgon MÅSTE jag gå upp tidigt, och med tidigt menar jag typ innan kl 10.......... damn

Vi hörs senare :)
puss


skulle inte banga på ett par sprillans nya snowboardkängor
ååååh, ska önska mig det i födelsedagspresent!! wiiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0