the night

Sov hos min käre "moster" i natt... I och med att jag faktiskt inte har någon riktig moster och Mona, som hon heter, och mamma har varit bästa vänner i typ sjuhundra år så är hon typ min moster :) så från och med nu så är det henne jag syftar på om jag nämner moster igen.......
Whatev, sov där som sagt. Bandit var också där! Hennes sons hund, fast ja, det är typ hon som har honom hela tiden för hennes son jobbar så mycket :P Det är en pitbull rednose, världens finaste! lägger upp bilder sen :)

Katträdd som jag är, så vågade jag inte sova själv i gästrummet för där inne sover katterna också (nu kanske ni undrar hur dom kan ha katter och en PITBULL i samma hus... Bandit älskar katter, haha!) så jag sov bredvid Mona i hennes enorma säng med Bandit nere vid fötterna :)

Nu är jag hur som helst i skolan och har lunchrast. Rasmus sitter bredvid också, fast vid en annan dator ofc... Aja, efter lunch har jag kör sen har jag inså.. sen slutar jag = träffa Line och åka till henne :D wiie. Fast vi sover hos mig ikväll.

Vi hörs väl senare eller nått.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0