the sex is on fire

tja hej hallå sho tjena!

Känns typ som att livet är meningslöst idag! Fast jag har i alla fall kommit ihåg att sätta i linserna idag och det känns ju stort, slipper huvudvärken liksom. Har kanske inte berättat att den där brillbutiken jag gick till och köpte mina glasögon hos glömde bort att skriva upp i datorn att jag gjort en jävla beställning så brillorna är ju inte fixade. Jag som skulle fått dom för en vecka sen -.- Aja, ska dit i morgon och fixa den där beställningen i alla fall.

I morgon ska jag även vara med Emma :) Hon kommer hit på dagen, sen på kvällen ska hon jag och hennes underbara pojkvän Jesper på bio. Vi ska självklart se Avatar, vad annars liksom? Ska bli jättemysigt.

Nu ska jag gå och läsa breaking dawn. Gjorde inte det förut, utan försökte läsa ut lukasevangeliet till ledarutbildningen och nu har jag bara några sidor kvar, wiie

Gud va mycket det blev nu, sry!


saknar sara så himla mycket... hatar verkligen egypten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0