today was gonna be the day

ojojoj, sorry!
idag efter skolan var jag med line och vi stack iväg för att köpa mina glasögon som ÄNTLIGEN blivit klara :D Gillar dom men faasen va ont det gör i bihålorna att ha dom på sig. Kvinnan som jobbade där sa att det skulle ta typ 1 vecka för mig att vänja mig att få från linser till glasögon... Hoppas innerligt att det går fortare!

Efter det stack vi hem till mig, lagade middag, åt och sen har vi bara pratat pratat prataaat. Underbart! Fanns en hel del att säga efter att inte ha träffats på 1 månad (hon var ju i indien i 3 veckor, minns ni det?) Jätteskönt att träffa min fina vän igen ialf :)

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och sova.
Är nyduschad också, så himla skönt.

Vi hörs i morgon, då ska jag vara med emma efter skolan, bäääst.
Vi sover här, supernice.. OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET ÖPPET HUS = jag ska uppträda = kul men läskigt!


vi lekte lite med maten efter att vi ätit :D


mina brillooor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0