30/7-10

Hade supertrevligt med Patrik. Fattar dock inte vad jag fortfarande gör vaken för jag borde verkligen sova med tanke på att jag gick upp kl 4 i morse för att åka hem......
Hur som helst: Vi möttes upp vid Sthlm Södra och gick iväg till Nytorget för att fika på Gilda's och sen så gungade vi lite i Nytorsparken. Till sist började jag frysa så vi gick snabbt hem till mig så jag fick hämta tröja. Sen chillade vi mest, åkte till Gamla stan ett tag och sånt.
I morgon ska vi ses och kolla på pride-paraden! Kommer bli störtkul. Måste verkligen sova nu dock.
Fick ett mms av min kollega Thomas. Jag har nämligen tjajat på att vi ska äta tacos hela veckan, så gör dom det IKVÄLL! (bilden var på bordet med all tacos!) Blev ledsen :( Men han sa att han saknar mig så ja, då blev jag ju glad igen. Saknar alla så mycket, speciellt min älskade team leader Malin. Världens bästa chef!
Titta så fin hon är!
Alla är vi som en enda stor familj. Helt underbart hur fort man kan komma in i gruppen. Dom är alla så mysiga och snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0