Hemma från Skåne!

HEMMA FRÅN SKÅNE ÖVER HELGEN! Så himla skönt att få åka hem idag och inte i morgonkväll. Jag och Peter (chefen) lämnade Skåne klockan 5 i morse och vi var framme kl 11. Ska snart äta frukost igen (hehe) och sen ska jag duscha och lägga mig i sängen.
Har haft det skönt där nere i alla fall. Men man blir så utmattad av jobbet. I och med att det är heltidsjobb så är det en del arbete, och jag måste åka ner på måndag morgon igen för att jobba en vecka till. SEN ÄR DET ZLATAN CAMP! Längtar :D
Ska bli skönt att få vara hemma två nätter i alla fall. Ska ÄNTLIGEN få se Eclipse i morgon. Har längtat så mycket. Det blir jag och Rikardooo som åker iväg och ser den. Ska bli nice :)
Förresten, har jag sagt vad jag jobbar med? Om inte så kan jag berätta att vi åker runt i olika städer (just nu i skåne), knackar dörr och säljer billig el. Får 190kr per sälj som går igenom (alltså att kunderna inte ångrar sig innan första fakturan) så man vet ju inte riktgt vad lönen kommer ligga på. Hoppas på en 5000 efter skatt. Får la se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0