I'm mr lonely

Tjenixen! Hemkommen från Tanto. Hade det helt underbart med majsan. Hon köpte först lite vindruvor och jag lite ramlösa, sen gick vi och satte oss i kvällssolen och pratade om en massa saker. Efter det tog vi en ganska lång promenad, och på väg till tunnelbanan så stoppar en kille oss. Per är hans namn och han var ganska dragen. Rolig var han hur som helst och efter ett tags pratande så spelade vi kubb med han och hans polare. Riktigt trevligt faktiskt!
Ska snart gå och lägga mig i en hemskt tom säng. Vill tillbaka till Viktor och Söderköping och ha sovsällskap. Aja, hur som helst bär det av till Enköping i morgon. Jag, mamma och Hasse ska iväg och fira mammas väninna, men det har jag redan sagt va?! Det blir över 100 gäster. Kommer bli skitkul! Tydligen en del ungdomar också, thank lord in heaven.
Nu ska jag röra mig mot sängen. som är tom. utan sällskap.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0