lift me up

God dag! Vilket underbart väder :D Har legat ute och solat i gräset i några timmar. Har precis duschat. Skrubbade hela kroppen, det sägs ju att färgen sitter längre då. Varför blir inte mina ben bruna? Bara överkroppen? Ser ju helt mongoliserat ut..

Just nu är farfar och Lena iväg och fikar och handlar. Jag ville inte följa med, det var ju så skönt att ligga där i gräset och läsa i min bok. Läser Anne Franks dagbok faktiskt. Fast det kanske jag sa igår? ... Minns inte :P

När dom kommer hem ska Lena börja med middagen: laxsås med pasta! Alltså hur gått ska inte det bli då? Njuter fullständigt av bara tanken :)

Alla har ju tydligen sett Eclipse nu också. Fan. JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Så kommer jag inte få se den på typ två veckor heller. Känns ju kul -.- Längtar något otroligt. Blir ju inte bättre av att alla säger att den var helt otrolig och typ den bästa hittills! GASHII.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0