sommarlov äger

Skönt att det inte är så många som läser min blogg. Kan skriva om mina känslor utan att typ, någon bryr sig. Love it :D
Idag har varit en sån grymt skön dag. Först satt jag lite här vid datorn och chillade lite, sen la jag mig ute på verandan och solade i typ 1-2 timmar. När jag ligger där, halvt sovandes, så hör jag plötsligt en röst "Men tjeeeeeena snygging!" och då är det min bror Max som kommit förbi. Han tog lite käk sen stack han, jag, Måns och Felix (Måns bästa vän) till Gömmaren. Där var Max bästa polare Jonas och hans polare Fabian. Så var vi där i några timmar. Badade och solade en massa. Helt underbart!
Sen åkte vi hem. Jag tog en lååång dusch och skrubbade hela kroppen. Tog bort gammal hud så färgen sitter längre! Sen smorde jag in mig efteråt, och nu är jag mjuk som en bebis! Great :D
Ska nu se en film, faktiskt. Ikväll blir det Juno.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0