farfar har internet!!

HEEEEEEEEEJ :D
Jag är hemma hos farfar och Lena (hans fru sedan typ 30 år tillbaka) i Kilafors, Hälisingland, nu! SÅ himla härligt. Kom hit igår efter 5 fantastiska dagar på Emelies landställe.
Midsommar var nice. Vi blev 19 pers där borta :) Vi badade med alla kläderna på i havet. Gud va varmt det var i havet där förresten! Emelie och jag var själva sista 3 dagarna. Under den näst sista dagen hoppade vi i och badade igen och det var SÅ varmt. Galet.
Är i alla fall hos farfar nu som sagt. Stannar här tills lördag. På fredag kommer pappa hit och sover här också och på lördag åker vi tillsammans till Undersvik. Kan ska jobba lite och jag följer så klart med. Sen åker vi hem på söndag och om det blir som planerna ser ut nu så åker jag ner till Söderköping redan på måndag. Ska nämligen med Viktor i min klass ner till hans landställe. Superkul :D:D


Ellen och jag i Undersvik


jag och emelie på hennes landställe

På deras brygga :)


älska sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0