i västertoooorp

God morgon! Eller.. God dag.
Sitter här hos Rikard och tar det lugnt. Mamma och Hasse kommer med bilen och hämtar mig om typ en kvart, RÅ nice.
Sov inte så bra i natt :( Det var jättevarmt och jag vaknade typ varje timme.... Så segt. Fast hans säng är fett skön, tur det. Ajaaa..
Vet ni vad? Jag ska vara hjälptränare till Philip typ hela veckan. Från 09.00-16.00 måndag till torsdag. Utan lön?!?! Hoppas på bra väder så man får lite färg :D Fast jag kommer få träningskläder för att jag hjälper till, det är ju bra. Jag som kan NOLL om fotboll? Okej lite överdrivet.. har ju faktiskt gått på fotboll :P Det blir nog skitkul :)
Nejni, nu ska jag sluta skriva.
Hör av mig senare :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0