Kuckelikuuuu

Haha, när jag skulle logga in på blogg.se så tänkte jag ut vad jag (egentligen) skulle börja mitt blogginlägg med och det var "jättenyvaken" Så skrev jag "jättenyvaken" i rutan där man ska skriva sin hotmail för att logga in. Då är man verkligen jättenyvaken! Trött som ett as är jag, men piggnar nog till snart. En kaffe, en macka och lite gröt så. Sen kan jag hoppa och jobba några timmar.
Hittade inte mina fotbollsstrumpor när jag gick upp(?!?!) Så gick jag ner till brorsans garderob, då ligger dom där så jag tänker "ÅH nice!" Så kollar jag på dom och dom är skitsmutsiga och STINKER! OCH HAR LEGAT DÄR JÄTTELÄNGE! Hur äcklig är inte han då? Så jag tog hans i stället :D ... som är trasiga och självklart för stora. ÅÅÅÅH va sur jag blir på honom
Aja, ska äta frukost nu sen packa väskan sen sticker jag om 50 min! Faktiskt skönt att vara uppe med tuppen, då missar man inget av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0