på resande fot

Pjuuh.. Fick en kick av att skriva förra inlägget! ;D
Idag åker jag till Undersvik. Närmare bestämt om 40 min och jag sitter här i pyamas och inte gjort ett skit. HEHEHE. Bokade biljetter nu på morgonen också!! SÅÅ olikt mig. Jag brukar vara tidig med sånt! Ska som sagt gå till bussen om 40 min. Ska bli SÅ kul att få komma iväg. Efter Undersvik (på torsdag) så kommer jag ju inte hem utan åker med Emelie hem. Hon var med på Majas landställe i våras om ni minns? Hon bor i Sundsvall och vi åker så klart tillsammans dit från Undersvik. Och efter Emelie så ska jag till farfar. Där finns det garanterat inte internet så då blir det inget bloggande där på 5 dagar typ.

Hur som helst kommer jag inte blogga så mycket i Undersvik, blir väl några inlägg typ. Hos Emelie ska jag försöka blogga lite mer men jag kommer nog inte vara så sugen :P Ska ju njuta av att få vara med henne också, right?
nu MÅSTE jag gå och fixa mig! puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0