värd dag.........

Tja folket!
jätteovärd dag fram till 1,5 timme tillbaka..
Vaknade och tänkte fortsätta sova men sen kom jag på att vi skulle ha hejdå-lektion med vår engelskalärare som slutar jobba på vår skola när vi börjar tvåan. :((((((((((((( Hon är den absolut bästa läraren på skolan så jag är very sad. Lämnade en liten tår längs kinden när hon berättade det för mig (jag var dessutom den första eleven som fick veta, hehehe den ni!)
I alla fall.. Det var iofs lite kul, vi åt tårta, kladdkaka, chokladbollar och massa.. Sen lekte vi en lek som vi kör i undersvik som jag lärde klassen. MYCKET KUL :D
Sen var det 2 timmars håltimme sen brännboll... Vår klass vann iofs mot musik2an, vilket ägde för dom trodde verkligen att dom skulle vinna..
Sen stack jag med min maja i alla fall, mötte upp hennes moster sen åkte vi hem till henne.. På vägen gick vi självklart förbi monki och REAN! herreguuuuuuuud.. Gick på moln. Köpte två likadana tröjor fast i två olika färger: svart och typ babyrosa. Jättefina! Jättenöjd!
Nu ska jag sluta skriva här, blablabla liksom.
Vi hörs i morgon.. Ska åka hem till en grabb i klassen med ja, typ hela klassen ikväll och grilla och så slaggar vi där. Venne om jag pallar sova över, sticker nog hem faktiskt. Får se. Ajaa, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0