zlatan camp dag 2 (igen)

BLEV INGET MAJA IKVÄLL!!! Hatar mitt liv nu.
Dagen var superbra! Gick jättebra med grabbarna. Vill ju bara leka med dom hela tiden, SÅ söta. Kul att få köra med dom lite också, straffa lite med extra fys! (a) hihihihih.. Fatta att man hinner komma så nära folk på 2 dagar. ROLIGT! :D
Ikväll kommer jag i alla fall somna hur tidigt som helst. Somnade på bussen hem och vaknade i panik och trodde jag åkt för långt, men icke. Typ 200 meter kvar till min station! Garvade smått åt mig själv. Helt slut! Och vädret var inte på vår sida idag. Trodde det skulle bli varmt för i morse vid 9 var det ju inga moln och solen sken. Så ba spöregn?! Hemskt. Dessutom hade jag bara shortsen -.- men i morgon ska det bli varmt i alla fall, NICE!
I morgon tar Malin (tränare till de mindre killarna) med sig systemkamera till jobbet för att ta en massa bilder så jag kommer lägga upp några på bloggen så får ni se hur det är :)
Hörs i morgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0