helgen dudes

så himla stekigt att jag aldrig bloggar! blir ni inte typ överlyckliga nu när jag dyker upp och skriver ett sött litet inlägg? jooooooooooo, klart ni blir :D hahahaha
har haft bästa helgen på länge!
i fredags var jag först hos en polare vid namn peter, stack hem till lina på kvällen och mina kära storebror hämtade mig där. Kom hem vid 4 tiden, på natten, hemkörd av storebrorsan.
i lördags vet ni redan vad jag gjorde: var med line!
igår så åkte jag hem till fina lina. Ina var också där, fast hon stack vid 6-tiden. Då stack vi hem till Peter igen. Vi var där och chillade, sen gick vi iväg och hyrde en rulle. Det fick bli 2012, och den sög ju(?) så ovärd film. Jag och Lina kom hem assent till henne för ett äckel följde efter oss i fruängen så vi hann inte med tuben. Vi fick liksom ta nattbussen hem! fruktansvärt läskigt. Men det spelade ingen större roll för jag började kl 13 idag. Soft.

Idag hade vi en lektion, på eriksdalsbadet. När den var slut, efter typ 1 timme, stack jag till Saras skola och mötte upp henne där. När hon slutade stack vi hem till mig, åt kycklig med potatissallad och låg i sängen i tusen år pga ont i magen (ja, vi var jättemätta!) Nu har hon åkt hem :( suger :( Tror vi ska träffas i morgon igen :D
Nu blev det mycket här!
bloggar sen igen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0