I wanna go crazy

Hej på er! jag sitter och fifflar med min ipod. RENSNING! Tar bort gammal dålig musik och lägger in ny... Det nya blir: mer av regina spektor, babyshambles, owl city, shout out louds, veronica maggio och massa annat. Skönt med lite ny musik i öronen! Eller ja, ny och ny, ny för ipoden åtminståne.

Jag ska träffa Ina idag! Hon ringde nyss men ska iväg på en sak så ska ringa upp igen sen så ska vi bestämma vad vi ska hitta på. Hoppas hon orkar ta sig hit för jag är fortfarande i pyamas och orkar inte duscha än, heeheh... Det gör hon säkert!

Nu ska jag fortsätta med ipoden. puss!


precis sådär ser min ipod (då menar jag allt, förträffligt att jag kunde hitta en bild på den med coldplay spelandes)... fast den är ganska repig dock (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0