it can't be up to me

I tried to sing, but I could'nt think of anything
and thats the hardest part

Jag sitter här och chillar gärnet. Borde egentligen gå och ta bort sminket och lägga mig i sängen och sovaaa, är ju rätt trött, men jag kände mig tvungen att blogga först. Var faktiskt till och med sugen på att blogga, den ni! ;D
Har verkligen haft en otrolig helg. Så otrolig att jag är glad över att skolan kommer, för helgen har gett mig bra vibrationer. hahaha, nej men vatusan, det ska bli skönt med skola. Massa nior som söker den här veckan, ünderbart! Får hoppas på några snygga musikkillar ;) hehe!
sötelias och jag i skuuulan
Line, med sin pimpring, för typ 2-3 veckor sen :D
Nejni, nu ska jag tagga iväg till övervåningen och börja göra mig i ordning för natten! Vi hörs i morgon, förhoppningsvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0