on our way

God morgon! Jag och Louise bestämde oss för att gå upp vid tio, ställde alarm halv och somnade om. Vi vaknade igen halv tolv och ville inte gå upp... Till slut tog vi oss upp, åt frukost och sånt. Nu är vi redo för att sticka härifrån. Hon ska jobba och jag ska hem och fixa lite innan jag och resten av familjen sticker iväg och äter, som sagt.

HAHAHA, nu sitter hennes storebror och spelar på undervånigen och skriver "MEN FÖR I HELVETEEEEEEEEEEEE!!!" riktigt roligt att höra på.

Det var något speciellt jag skulle skriva om men jag minns verkligen inte vad det var... Känns jättekonstigt att bara glömma sådär.. :(

kan berätta en kul sak i stället: i natt, när louise skulle sova (jag hade redan somnat) så vaknade jag, helt plötsligt (eller ja. jag vaknade inte, jag var typ borta i huvudet bara) och sa (jättepiggt): Varför så många papper? louise frågade: vadå varför är det så många papper? jag svarade: ja, men varför är det så många papper? boken är för lång. sagan om ringen.
Louise skrattade lite, vände sig om och somnade! Detta berättade hon för mig i morse och det enda jag minns är att jag vaknade och sa något, men ingen aning om vad jag sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0