snabbloggning!!

Jag har panik, har bara åtta minuter kvar på min tid av datorn idag. Vill ni veta hur mycket tid jag lyckades förhandla mig själv till då? 20 minuter. Min brorsa är ett as och ännu mer envis än vad jag är - hur det nu är möjligt? Men här är jag i alla fall, bloggandes.

Vill bara uppdatera lite. Datorn är fuckad, helt körd... Vi måste ominstallera hela operativsystemet och grejer men dom skivorna är borta så mamma är typ jättesur(?) och tror att världen gått under och jag blir sur för att hon blir sur och jag och måns typ tittar på varandra och suckar och går emot henne. Shit, hon beter sig som att hon vore fem år ibland. jävla fkalklökgejkln... aja.

Jag har målat mina naglar jättenoga. Det fick bli klarrött den här gången. När jag skrev det där med jättenoga så var det för att jag typ aldrig gör det. Brukar bara kleta på och så försvinner det efter en dag. Men nu gjorde jag två lager plus ett lacker med skyddslack. Vi får väl se om det gör någon skillnad.

Nu ska jag kolla bloggar i fem minuter... sheet...
Vi hörs i morgon! ska hem till pappa och sova där i stället för på torsdag (torsdag är min dag hos pappa, lite fjompit kanske ni tycker men i love it!)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0