upptagen tjej

hehehehe! FREDAG! (eller nej, det är ju faktiskt lördag nu när klockan passerat 00.00) Jag är hemma hos Hanna Astrologo (alltså inte hägglöf) Denna hanna går i dans TVÅAN, and not ettan. Har liksom inte kunnat blogga för igår (torsdag) så gick jag på folkoperan med pappa och loulou och såg silversjön. Kom hem typ... vid den här tiden. Idag efter skolan stannade jag kvar och väntade på Hanna (som slutade en timme senare) och PLUGGADE.

Vi åkte hem till henne här i Täby, la oss direkt i soffan och glodde tv. Sen åt vi middag vid 7-tiden, och kvart i 8 satte vi oss och pluggade ännu mer. Fick rejält med matte gjort alltså. Anser att hon är bra för mig, haha!

Nu ska vi sova, vi sitter i myskläderna och däckar äny säcånd.
Vi hörs i morgon, om inte annat (a) Ska på bio med a loooot of people from the class i morgon kväll, vi hade tänkt se Alice i underlandet. Nice.

Måste gå. God natt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0