we live for the fame

aaah tjolahopp! här är jag och jag chillar galet :D
Sitter i mina jeans fortf(?) med sovtröja och tjocktröja på mig, taggad inför kommande program på tv: Grey's anatomy. Som ni vet så är det lätt min favoritserie genom tiderna, ni får gärna köpa alla säsonger till mig i födelsedagspresent, för nu är det då inte långt kvar ;) "när fyller hon år" tänker ni nog nu: 12 april är svaret, alltså måndagen efter lovet. Har sovmorgon till kvart i 1 - helt random - den dagen. Det är ju typ soft? Då är det bara ett år kvar tills man får sopa klubbarna då, hahaha! Ska ju också bli typ soft :)
nej nu måste jag gå, måste borsta tänderna först ju!
puss och kram, vi hörs i morgon sötisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0