what a beautiful nightmare

Hej på er! Blev inget mer bloggande igår, var ju tvungen att se dating in the dark, desperata och COUGAR town - som för övrigt äger. Hade en drömfylld natt i alla fall.. Drömde typ att jag missade ett tåg som var jätteviktigt att hinna med, och att jag gav bort ett brev till en gammal tjejkompis(?) Älskar att drömma om nätterna! :D

Vi hade sångensemble hela förmiddagen, i övr 2,5 timme! sjöng sjöng sjöng, för fulla halsar. Det var jättekul :) Nu har jag haft engelska precis och nästa lektion är svenska, sen samhäll. HATAR onsdagarna för det är då vi har vårat teoripaket på eftermiddagarna :( Meeen svenskan äger, så jag har något att se fram emot nu i alla fall!

Kanske bloggar senare när jag kommit hem, vi får la se :)
Puss och kram

supersöt drömbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0