2008

Jag gick självklart inte iväg och pluggade...
vad tror jag om mig själv? typ att jag är en Gud eller? HAH!
I stället satt jag kvar här (vilket ni kanske förstår) och pratade lite med som friends på msn och hade det roligt i stället för tråkigt! Sen fick jag för mig att installera min cam, men i stället för att hitta skivan till camen så hittade jag skivan med alla mina konfirmationsbilder på! Kan inte förstå att det i sommar är 2 år sedan jag konfirmerades i Undersvik! Blev helt till mig när jag såg bilderna, skrattade massa för mig själv åt gamla minnen och kollade på bilderna från själva konfirmationen. ÅH SÅ BRA ALLT VAR!
Här har ni några pics:
nykonfirmerad och jättenöjd!
världens bästa präst Eva-Lotta och jag
på väg hem då.. söndergråten men det syns inte(?) :D
hehehe bara bilder på mig typ, kommer kanske fler sen!
NU måste jag plugga :D hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0