DONE

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
jag har haft en helt underbar helg i Undersvik, precis som vanligt.
Är helt klar med ledarutbildningen.. Släppte ner några tårar när vi skulle åka hem för jag insåg att vi faktiskt är helt klara och vissa av dom jag gjort utbildningen med kommer jag inte träffa på 1-2 år! helt galet när man träffats flera gånger varje år i typ 2,5 år nu!
Nu är jag i alla fall hemma dåra.. Eller inte riktigt, jag är i skolan och fixar lite med sista arbetet på musikproduktionen. Fick sluta FETT mycket tidigare lektionen innan och jag är klar här om typ 20 min så då sticker jag. Sara är på väg hit nu, hon ska vara ett råd med ett lyssnande öra sen så taggar vi. Vi ska grilla idag hon och jag. Så mat ska inhandlas, sen ska jag SLINGA HÅRET.. Blir blond igen, hehehehe..
Nu ska jag jobba! vi hörs senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0