I'm back!

DATORN ÄR TILLBAKA!!
äntligeeeeeeeeen..
Sitter här och tar det lugnt efter en fullspäckad dag!
Vaknade i morse, kollade på SATC the movie och grät typ tusen tårar som vanligt.. Efter det åkte jag in till Huddinge centrum, mötte mamma och kirrade en ny mobil! Så hejdå min älskade iphone, du är lite för repig för mig.. Har nu en LG i stället. Den svarta, längst fram i bild, också touch tack och lov!
Efter det skulle jag åka till banken med pappa för vi skulle fylla i några papper... För att dra en lång historia kort åkte jag till Årstaberg där jag blev tvungen att vända för att åka tillbaka till Huddinge och hämta papper på banken där som mamma var tvungen att fylla i först, sen åkte jag hem, lät mamma skriva på, åkte tillbaka till Huddinge, sedan mot Södermalm igen. När jag och pappa är på banken så får vi först reda på att jag fick fel papper av personalen på banken i Huddinge som mamma fyllde i, sen fick vi reda på att det inte behövdes några papper alls.. Jag som hade åkt fram och tillbaka, sur och ledsen och glad på samma gång.. Vi fick oss i alla fall ett gott skratt jag och min käre far.
Sen åkte jag in till stan efter detta och letade jobb. Hittade en hel del som var intresserade faktiskt! Sen åkte jag till Huddinge centrum IGEN och sökte jobb där också. Lämnade ut kanske 10 cv'n, hoppas på att i alla fall någon vill ha mig i sommar! hah
Nu hade jag tänkt se en film i sängen, kanske Avatar för 5e gången? Kan aldrig skada alltså! Blir hur som helst en lugn kväll.. Ska upp tidigt i morgon, iväg till gymmet sen vara med pappa under dagen :) Kommer bli toppen!
Vi hörs förmodligen i morgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0