iphonen såld! :D

YO!
Jag stack ju hem till Louise igår. Vad gjorde vi? joo.. jag bakade kladdkaka, vi åt den.. Sen lyssnade vi på musik, eller, ja, vi lyssnade på människor vi känner som hade framträdanden som filmats. Härligt med lite inspiration.
I alla fall, åkte hem vid 9-tiden och kom hem och la mig i sängen och somnade dirr.
Nu är jag i skolan. Väntar på att samhällskunskapen ska börja, sen har vi inval. MÅSTE GÖRA KLART MITT ARBETE NU! japp, så det ska jag göra :) Efter skolan ska jag jobba lite. Jag och Philip fick ett extrapass som Mike ville ha oss med i, så det är skönt. 250kr extra bara sådär :) DESSUTOM har jag sålt min iphone. Vill ni veta för hur mycket? hehehe, 300kr till min käre vän Elias. Jag tänkte ge bort den men sen så sa han att han kunde betala så jag sa 200 men då sa han 300, gulligt va?
Anywaaay, nu ska jag chilla inne på facebook.
Vi hörs senare, efter jobbet typ. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0