Paper, plastic or me?

TJENNA! Är i skolan och har lunch. Har precis blivit intervjuad av Anna i M3:an, till hennes sångcoach-blogg. Vi var typ hur seriösa som helst, haha, men det är ju bra! Länkar till hennes blogg sen när hon lagt upp den så ni får de om ni vill. Hon frågar mig om min sång och lite sånt. Musikfrågor helt enkelt (a)

I alla fall.. Idag efter skolan har vi rep.. Jag ska repa min låt med lärarbandet som ska spela med mig på konserten den 2:a :D Är jättetaggad!

Nu ska i alla fall Marie följa med mig ner och ha musiklektion med mig. Har ljudteknink och ska fortsätta mixa min poplåt som typ är klaaar snart! Så jävla grym den har blivit, stolt stolt stolt!

Måste gå nu :D puss på er


härligt mixerbord, ge mig det eller?

Kommentarer
Postat av: hannaaaaa

såg du min väska där det stod "paper, plastic or me?" eller har du fått det från ngnannanstans? :)

2010-05-27 @ 10:33:34
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0