resa med kören!

TJA GRABBAR!
Dagen igår var så himla kul.. Jag trodde det skulle vara tråkigt och att typ gamlingar skulle kolla på vår konsert men det var typ bara ungdomar(?)
meeen innan vi kom till kyrkan, Gryta Kyrka som den heter, så var vi på typ ett slags museéum (hur stavas det?) och det var asnice. Ett gammalt slott som byggdes 1654. Där hade det varit en massa kungar och drottningar så vi fick lyssna och kolla på orginalmöbler osv. Jättecoolt faktiskt!
Efter det drog vi då vidare till Gryta kyrka. Där hade vi genrep och sen konsert vid 6-tiden och efter konserten så åt vi grillad korv och lekte massa lekar och hade allmänt kul. Vi halv 9 åkte vi hem, tråkigt nog, men skönt också! Så fort jag kom hem (22.50!!) så däckade jag i sängen helt slutkörd. Drömde konstiga drömmar i natt dessutom ;o

Bilder kommer förhoppningsvis :)

PS. mitt solo gick jättebra den här gången! Satte alla finska orden korrekt och blev jättenöjd :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0