utmattad men nöjd

Hej på er!
Jag mår bättre idag, vilket är superskönt.
Blev i morse påmind om att jag har ett solo att sjunga på en konsert vi har på fredag........... Hade helt glömt bort att det var på fredag, och vem glömde noterna i skåpet? JO JAG! hehehehe.. Fy vad dåligt gjort. Menmen.

Träffade Sara efter skolan. För första gången på typ två månader tror jag. Det var skönt, ta upp sånt vi missat liksom. Jag köpte en klänning på h&m, shortsen var nämligen inte alls så fina som jag tyckt. Dom satt jättefint osv men sen så ba "ah fast neh.." Men klänningen är köpt, och så lämnade jag även tillbaka min avslutningsklänning (a) Vet ärligt talat inte vad jag ska ha på mig då, men jag orkar inte bry mig heller. Det får bli som det blir helt enkelt :P Går ju bara ut ettan liksom, whatevaaaaaa!

Aja vi hörs senare! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0