Västertorp IGEN assooo

God morgon!
Igår åkte jag aldrig hem utan gick hem till världens bästa Emma (som bor i Fruängen vilket ni säkert redan vet, alltså en station från Rikard) Vi åkte till hennes pojkvän där det var massa folk och hade jättekul. Vid tolv tänkte jag dra hem men så bestämde jag mig för att åka till Rikard i stället så nu sitter jag här, helt nyvaken, hemma hos Rikard.
I natt när jag kom hit satte vi igång filmen "Gamer" som var skitbra! Synd att jag typ var helt veck i slutet.. Blev tvungen att be honom väcka mig så fort jag somnade (a)
Nu ska jag snart åka hem till Louiiiiiise. Tusen år sen jag träffade henne typ så det ska bli jätteroligt! Synd att vädret är så dåligt bara för vi brukar alltid ligga på hennes studsmatta och chilla på somrarna. Det får bli en annan dag helt enkelt.
Nu måste jag fixa mig, ska gå om 20 min.
Hoppas ni får en great day! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0