yesterday, today and tomorrow

Sry att jag inte bloggade igår! När jag kom hem från jobbet var klockan kvart i nio, så jag fixade mig, la mig i sängen och såg på grey's anatomy!
Hade en skön dag igår, jobbet var kul. Trodde bara att det skulle bli jag och tjejerna men när vi kom dit så var Philip också där. Vi körde lite dramaövningar och gick igenom sommarens jobb. Naaaajs.

Idag ska jag iväg och träna efter skolan sen åker jag hem till pappa som jag gör varje torsdag. Vill träna NU, åååh, så himla skönt.

I morgon är det konsert i uppenbarelsekyrkan.. Har jag berättat om det finska solot jag sagt att jag kan ta? HERREGUD, varför gjorde jag det? Det är i morgon och jag kan veeeeeeeeerkligen inte texten.. Haha, hoppas inte jag måste sjunga ALLA delar. Ska snacka med vår körledare (och även rektor, Mats) om att jag bara vill sjunga i början och slutet... ihihihihi

Måste gå nu! Naturkunskapen börjar. NÄST SISTA LEKTIONEN!
alltså.. näst sista naturkunskapslektionen, I MITT LIV! HEAVEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0