chillar sista timmarna hemma

Batterierna i mitt tangentbord börjar sakta men säkert ta slut så jag måste ta ut dom och slicka på dom var och varannan dag för jag orkar inte gå och hämta nya i hallen. Visste ni det, att batterierna blir "starka" igen om man slickar på den platta sidan. minus-sidan är det väl? eller plus-sidan? haha, har ju ingen aning. Men det stämmer i alla fall :)
Borde typ gå och lägga mig. Ska gå upp kl 4 och typ göra mig i ordning, äta frukost (om det är möjligt att göra det så tidigt på morgonen?), kolla att allt är packat och sen åka mot Skavsta. Min fina styvfar Hasse kör mig så jag slipper ta flygbussen. Skönt!
Landar i Girona ca 9.00 lokal tid (alltså spansk tid) och är i Barcelona runt 11-tiden! Så jag har en heeeel dag där i morgon. Inte dåligt det. Kan inte fatta att jag är framme om typ.. ja, 12 timmar! Gaaaah :D Saknar min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0