FÖRLÅT!

Svar: Nej, jag var inte på Arvika i år. Men jag skulle :(
HEEEEJ!! Alltså gud förlåt!! Har ingen dator hemma längre. Den är inlämnad. Och mobil har jag ju inte heller för den är snodd. Roligt liv! Och utöver det har jag så jädra mycket att göra så jag hinner liksom inte ens blogga i skolan. Känner mig jättedum :(
Är hemma hos världens bästa Frida Ovsiannikow just nu! Vi pluggar. Eller ja, hon gör det för jag pallar inte. Är för trött. Men ska göra det snart. Historia <3 mhmmm
Sen ska hon träna, på Rådmansgatan så då åker jag nog hem till Ina och är med henne ett tag. Vi har en del att prata om (a) hehehehe
Sen ska jag sova hos papi ikväll. Mycket skönt. Borde ringa honom..
Ja, det ska jag göra nu och sen blire plugg..
I morgon sticker jag hem till Lina efter skolan. Fekke.
Heidoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0