första helgen i oktober - damn va tiden går fort!

Gud vilken heeeeeeeeeelg!
I fredags vare konsert i skolan, Suffix körde lite :) Sen vare straight to hell! hehehe nej driver, åkte däremot straight to MORMOR efter skolan. Så jag har varit där i helgen. Shoppat massor! Nya skor, tröjor, jacka och en kofta. Hon betalade allt för helt ärligt så glömde jag min plånbok hemma hos pappa i onsdags.. Kom på det när jag stod på centralen i fredags och skulle köpa mat att ha på tåget. Duktig tjej.
Nu idag när jag kom hem så mötte jag Emanuel på centralen :D Han ska ju praoa i Sthlm hela veckan. Så åkte vi hem hit och chillade här i några timmar. Hans mormors bror (som han ska bo hos) hämtade honom för nån timme sen :( Sad but true.
Nu får ni lite bilder från min helg:
(jag och agnes på kören i fredags)
Nya koftan :)
och så jackan på samma gång:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0