hos inaaaa

Är hemma hos hjärtevännen Ina. Kom precis hit och hon är inte hemma :( haha så jag sitter vid hennes dator och väntar på att hon ska komma hem. Hon är och hämtar Marvin på hunddagiset så hon kommer snart.
Slutade för 35 min sen. LOOOOOV!!! Så jävla skönt, hade gått in i väggen annars. Så jädra trött på alla prov och förhör och redovisningar och inlämningar och allt sånt. Bara konserter som är kul :(
Vi ska ringa Lina vid 7 typ. Kanske ska ut ikväll men Ina har varit hemma från skolan idag och jag är inte så jättetaggad för jag ska upp astidigt i morgon. Får väl se hur det blir helt enkelt :) Kanske bara sover här, har en chillkväll.
Ill update you later! pyss och kram.
Ina och jag förra helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0