me gusta MAT

När vi gick och handlade mat förut så svängde vi in på en klädbutik. Blev kär i en underbar tjocktröja som var så mjuk, ganska mökrt grå, och ja, den gick jag ut ur butiken med. Så himla skönt att inte behöva känna att man inte har råd, typ "fan jag saknar några hundra" .. nej, jag kan liksom handla. Så himla värt att jobba i somras. Just då kände man ju typ "äh men gud jag pallar inte gå i 1 trappuppgång till" men sen nu, när man får belöningen, så känner man att det var SÅ värt det

Vi åt i alla fall middag nyss. Pasta blandad med en sås av räkor, koriander, paprika, grädde och mjölk. Typ dog så gott det var. Sen efterrätt: bullar, cookies och något spanskt.. Höll på att DÖ! Alltså nu är jag så mätt att ni inte anar. Tror inte att jag orkar gå ut ikväll faktiskt. Känner mig stenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0