tittut sa solen - så gjorde den inte det.

Har tänkt på att det är så himla trist för att det är så molnigt nu när jag är här. På torsdag, när jag åker hem, ska alla moln försvinna och solen kommer gassa. JA MEN SKITKUL FÖR DIG DÅ JÄVLA BARCELONA! Typ så känner jag. (alltså ni måste tänka er att jag har värsta norrländska dialekten och driver en del när jag skriver för då blir det roligare, för det är liksom så jag hör det i mitt huvud, fast denna parantesen är dock på stockholmska)
I söndags var det sol. Kult. Sen har det bara varit molnigt och regn. Alltså, jag som trodde på sol och fräknar och röda kinder? Men icke! nejnej. Gud vill mig illa. I stället får jag typ bara vara varm (och inte döhet) och gå och shoppa med massa moln över huvudet. Kanske bäst så ändå? Men jag vill ha solsolsol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0