99 frågor om mig

1. Fullständigt namn: Ebba Ulrika Ofelia Nyman
2. Ålder: 17
3. Vart bor du: Huddinge, sthlm
4. Bor tillsammans med: mamma, styvfarsan och Måns
5. Husdjur: Måns(?) hehe
6. Färg på ditt hus/lägenhet: vitt/brunt typ
7. När är du född: 12 april
8. Klass: ES2M
9. Vilket år tar du studenten: 2012
10. Något jobb: tyyyp, som försäljare
11. När ska du sova ikväll: när jag inte orkar vara vaken längre
13. Duschat idag: yepp
14. Kramat någon idag: eveline och emma :)
15. Pussat någon idag: inte på munnen
16. Vad har du ätit idag: frukost (bestående av nudlar) middag och snacks
17. Dagens kläder: mina kulturama-mjukisbyxor, stor t-shirt
18. Dagens raggningsreplik: ingen
19. Dagens sötnos: emma emma emma emma
20. Dagens roligaste: jag och emma garva en del men minns inte åt vad
21. Har du många vänner: skulle jag vilja påstå ja
22. Hur många har du kysst: jag har inte räknat riktigt
23. Vem kramade du senast: empsi
24. Föredrar du tjejer eller killar? killar
25. Hur många har du varit otrogen mot : ingen
27. Har du pojk-/flickvän: single, indeed
28. Vem pratade du i telefon med senast: empsiii i morse
29. Vem fick du senast sms ifrån: Måns


FAVORIT
31. Film: pulp fiction, twilight.. har fett många
32. Låt: har ingen
33. Mat: husmanskost
34. Dryck: mjölk (GRÖN!)
35. Färg: yellow
37. Stad: i sverige: sthlm, världen: malaga

SENASTE
41. Personen du tänkte på: emma, hehe
42. Personen du pussade: Elise *blink blink*
43. Gången du spydde: typ några dagar sen
44. Gången du grät: i torsdags
45. Pizzan du åt: oooooooj, länge sen.. minns inte
46. Gången du var i Göteborg: 2008
47. Gången du var i Stockholm: är här nu jö
49. Gången du var på konsert: veronica maggio, 2 veckor sen
50. Personen som såg dig gråta: Agnes

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: som att välja mellan pest och kolera
53. Ute och festa eller softa med vännerna: softa
54. Tvspel eller Dataspel: data
55. Singel eller upptagen: upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: none?
58. Ragga eller bli uppraggad: ragga tror jag allt, eller, båda..
59. Big Brother eller Paradise hotel: BIG BROTHER FTW!
60. Svart hår eller blont: blont
61. Blåa ögon eller bruna: isblå <3
62. Choklad eller lakrits: lakrits är bäääst
63. Göteborg eller Stockholm: Sthlm
64. Höger eller vänsterhänt: vänster
65. Coca Cola eller Fanta: Fanta
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller Prickigt: inget
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva 

ANTAL
70. personer du älskar: en del.
71. Personer du hatar: hata är ju ganska stark..
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: ah för det räknar jag..
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: -.-
74. Glassar du ätit på en dag: 3 typ?
75. Festivaler du ska på detta år: ingen
76. Gånger du haft minnesluckor: inte en enda
77. Gånger du har slagits: inte en enda där heller
78. Personer du saknar just nu: mååånga
79. Gånger ditt hjärta brustit: en handfull kanske?

VEM
80. Vill du kyssa nu: oho, den ni
81. Ska du träffa imorgon: Patrik Strahl
82. Sjöng du senast för: sjunger ju jämt?
83. Hade du senaste en msn konversation med: Patrik
84. Spelade du tv-spel med senast: haha aldrig?
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Jaani..
86. Vill kasta en sten i huvudet på: många :D
87. Förtjänar att dö: alla våldtäcktsmän
89. Vem sov du med senast: Eveline :)

VAD
90. Gör dig glad: lojalitet och musik
92. Vad vill du helst göra nu: skriva poesi
93. Önskar du att du slapp göra: vakna halv 7 varje vardag
94. Vill du ha nu: kärlek
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar pengar pengar
96. Längtar du till: GÄVLE om några veckor
97. Tycker du om din kärlek: que?
98. Ångrar du i ditt liv: inte mycket
99. Är det bästa som hänt dig: jag kom in på min skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0