ja men visst asså

Hej bitterfittan som kommenterade om adhd. Vad vet du om mig? Antagligen ingenting i och med att du skriver sådär. Jag håller på att utreda adhd och det var därför jag skrev "typ". Jag vet EXAKT vad adhd är, och det är ingenting jag "stoltserar" (vad det nu är för jävla ord?) med bara för att jag skrev om det när jag var frustrerad. Det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill, jag tvingar dig inte att läsa.

Det enda som är ditt problem egentligen är att du inte kan komma över ditt tragiska beteende och måste klanka ner på andra som har det likadant. Det finns en försvarsmekanism som heter förskjutning och du använder dig klart och tydligt av den. Jag tycker helt ärligt bara synd om dig.

Kom fan inte hit och kommentera mer om du bara ska skriva såna där värdelösa saker. Och vafan, skriv vem du är så jag slipper kolla upp ip-adressen, tar ju bara tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0