kvar i Gävle <3

Men alltså gissa vad då? Jag och Emanuel kommer till stationen, och ska kolla vilket spår mitt tåg kommer in på.. Vad står då där? "Inställt" så vi typ: ööööh? Så skulle inte nästa gå först kl 23.00.. Så jag är helt enkelt kvar här en natt till. Inte för att vi klagar direkt :P
tåget går dock 10.30 i morgon, ganska tidigt men jag måste hem för jag har en massa plugg. Säääämst. Menmen, worth it!
Nu sitter vi här i hans vardagsrum och ser på Transformers och spelar the sims. Snart hade vi tänkt ta lite äppelkaka och chilla. Vi hade ett underbart vaniljsåskrig förut, hehehee... Bilder kommer, jag looovar! :D
Vi hörs senare eller i morgon. Puss och kraaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0