Måns äckel Nyman(?)

Så stört sur på Måns alltså. Han vet typ inte vad städa betyder. Eller vad "plocka undan efter sig" innebär. För alltså, detta är helt otroligt. När jag lämnade köket och tagit min mat var det ordning och reda. Kommer tillbaka 30 min senare: KAOS! Och jag vet att dom (Måns och hans två polare Felix och Robin) inte kommer fixa det där under närmaste kvarten och i och med att jag hatar sånt där äckligt bajs så plockar jag undan det. Vill fan inte gå upp och äta frukost i morgon och ha kaos i hela köket. Fan. Blir ju så sur på honom. Omogen är han också. Ibland undrar jag om han verkligen är 19 år. Snarare 15. GUD, vill bara slå till honom. Eller dunka hans huvud i väggen så han får lite vett i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0