MIN PÄRLA FYLLER ARTON

I morgon fyller min andra halva 18 år!!!
OM jag inte hinner blogga i morgon så skriver jag grattis nu.
Kan inte fatta att tiden gått så fort. Känns som att vi nyss var 6? Jag minns när jag gick sista året på dagis och du gick sexårs och du var så himla kaxig för du gick i skolan. Gud vi har så många minnen ihop. Svårt att förstå att vi hållit ihop i 17 år.
Det finns ingen vän jag värderar så högt som dig. Du har ALLTID funnits där för mig. Jag kan inte minnas en enda gång du svikit mig eller jag dig. Du är det bästa man kan önska.
Grattis på din 18 årsdag älskling.

hur gamla är vi här tro? 3-4 år kanske?!
ÄLSKAR DIG SÅ JDKLSGJLDKSKLSDG MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0