mot skogen

Ja men tjabba tjena hallå!
Vet ni vad eller? Jo men det var ju konsert idag efter skolan. Allt gick så sjuuukt bra, förutom att ljudet fuckade. Men åh, riktigt nöjd med min insats hur som helst. Gud, sjunger jag bäst eller? ja? HAHA.
I morgon är det "läger" för tvåorna... kul... not. Vi ska åka iväg i morgon bitti, typ till.. jag vet inte. Vi ska ut till skogen i alla fall och resa upp tält, vindskydd, fixa mat osv för vi ska nämligen CAMPA! Och sova över. Utomhus. I denna kyla. Dunjackan och täckbyxorna är nerpackade. Ska fasiken inte frysa.
Vi hörs på onsdag när jag är tillbaka.. om jag inte är FÖR mörbultad då. (eller typ inte har dött av köld) Ska tälta med Rickard som det ser ut just nu. Fyfan. Kommer bli så kallt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0