operation? va?

Var ju hos läkaren i morse och ja, det gick ju som det gick. Dom erbjöd mig operationstid redan i morgon, vilket jag tackade nej till.. Lite förhastat liksom? Så ja, operationen kommer ske någon gång i september eller början av oktober. Hoppas på efter 16 september för då fyller min bästis år jööö. HIHI, emma blir 18!
Men ja, så vi får se hur det blir helt enkelt.
Vi har precis haft klassråd och snackade om vad vi ska göra på fotot i år. Några alternativ är: Gudar, sitta "naken" bakom tidningar, leka att vi är Viktor Esgård (som går i musiktrean), Astrid Lindgren-tema... osvosv. Jag är mest pepp på gudar faktiskt. Verkar skoj. Eller Astrid Lindgren. PIPPIIII! Förra året var vi bönder, ganska snyggt foto faktiskt. Eller ja snyggt och snyggt.. men ni fattar ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du operera dig? ..

2010-09-07 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0